Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci

Show full item record

No preview available
Title: Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Author: Kratochvíl, Jiří
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analyzovat sport a osobnosti vybraných sportovců na základě archetypálního významu ve spojení se značkami. Obsah práce je rozdělen do teoretické části a praktické části. Teorie je úvodem do tématu o značkách, archetypech, celebrity marketingu a sportovního marketingu. Praktická část mapuje aktuální situaci a analyzuje kampaně s vybranými sportovci. Poté je proveden kvantitativní výzkum, jenž zjišťuje pozici sportu ve společnosti a pozici sportovců v reklamě. Výsledky výzkumu slouží k přiřazení archetypu ke každému vybranému sportovci. V závěru práce je na základě všech získaných informací uvedeno možné doporučení k marketingové využitelnosti sportovce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42561
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 50500


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
kratochvíl_2018_dp.pdf 4.001Mb PDF View/Open None
kratochvíl_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
kratochvíl_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account