Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image

Show full item record

No preview available
Title: Vánoční televizní reklamy jako nástroj budování image
Author: Machálková, Klára
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Tématem této bakalářské práce je vánoční televizní reklama se zaměřením na budování image značky. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tyto reklamní sdělení působí na cílovou skupinu, jak skupina tyto reklamy vnímá spolu se značkou, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou focus group. Teoretická část je věnována základní termino-logii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá čtyřmi vybranými vánočními reklamami a jejich zadavateli, analýzou výzkumu a jeho vyhodnocení. Závěr této práce je věnován vyhodnocení ohnis-kové skupiny a doporučení pro zadavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42567
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 50508


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
machálková_2018_dp.pdf 2.622Mb PDF View/Open None
machálková_2018_op.doc 158.5Kb Unknown View/Open None
machálková_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account