Role komunikace crowdfundingových projektů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Role komunikace crowdfundingových projektů

Show full item record

No preview available
Title: Role komunikace crowdfundingových projektů
Author: Mikolášová, Barbora
Advisor: Soukalová, Radomila
Abstract: Bakalářská práce se zabývá crowdfundingovými projekty se zaměřením na cestování a popisuje jejich komunikaci. Teoretická část mapuje crowdfunding, pojmy s crowdfundingem spojené, jeho historii, dělení a typy platforem. Dále se pak věnuje marketingu a marketingové komunikaci s návazností na crowdfunding, popisuje komunikační prostředky, nezbytné pro crowdfundingový projekt. Teoretické poznatky jsou v praktické části přeneseny do praxe za pomoci analýzy a kvalitativního i dotazníkového šetření. Důležitou součástí je také popis komunikace a motivace z pohledu zadavatelů projektu. V závěru práce jsou navrhnuta řešení pro zlepšení komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42571
Date: 2018-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 50512


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
mikolášová_2018_dp.pdf 2.346Mb PDF View/Open None
mikolášová_2018_op.doc 152.5Kb Unknown View/Open None
mikolášová_2018_vp.doc 149.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account