Vinylové nosiče na českém hudebním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vinylové nosiče na českém hudebním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Šišková, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42581
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je hudební průmysl. Konkrétně se práce zabývá vinylovými nosiči na českém hudebním trhu a zaměřuje se zejména na spotřebitelské chování, výrobu nosičů, hudební vydavatelství a prodejny. Podstatnou částí této práce je také zpracování vývoje prodeje vinylových nosičů v České republice a jeho srovnání s prodejem ostatních nosičů. Prvním cílem praktické části je zjistit, zda zvyšující se meziroční prodeje vinylových nosičů jsou nebo nejsou pouze momentálním trendem mezi spotřebiteli a druhým cílem je analyzovat jaké vinylové nosiče si spotřebitelé kupují. Výzkum bude prováděn pomocí dotazníkové šetření.
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vinylový nosič cs
dc.subject vinyl cs
dc.subject hudba cs
dc.subject hudební průmysl cs
dc.subject marketing cs
dc.subject vinyl records en
dc.subject vinyl en
dc.subject music en
dc.subject music industry en
dc.subject marketing en
dc.title Vinylové nosiče na českém hudebním trhu
dc.title.alternative Vinyl Records in the Czech Music Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is the music industry. Specifically, it deals with the vinyl records at the Czech music market and focuses mainly on the consumption behaviour, manufacturing of the records, record companies and shops. Substantial part of this thesis is also the analysis of the sales development of the vinyl records in the Czech Republic and its comparison to the sales of the other types of the records. The first aim of the practical part of the thesis is to ascertain if the increasing interannual sales of the vinyl records are or are not only a current trend among the consumers and the second aim is to analyse which vinyl records consumers buy. The research will be carried out by a questionnaire survey.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50524
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
šišková_2018_dp.pdf 2.548Mb PDF View/Open None
šišková_2018_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
šišková_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account