Image a firemní identita Českého rozhlasu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image a firemní identita Českého rozhlasu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Andělová, Kristýna
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:18Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42587
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší firemní identitu a image Českého rozhlasu. Práce se zaměřuje na vnímání této značky širokou veřejností. Teoretická část je zaměřena na rešerši odborných zdrojů, které se týkají zejména pojmům image a firemní identita. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Českého rozhlasu a jeho firemní identitu. Následně analyzuje pomocí kvantitativního šetření vnímání této značky veřejností. Praktická část obsahuje i SWOT analýzu zkoumané značky. Závěr je věnován zjištěným faktům a návrhům na zlepšení.
dc.format 73 s. (97 925 znaků). 16 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Image cs
dc.subject corporate identity cs
dc.subject Český rozhlas cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject Image en
dc.subject corporate identity en
dc.subject Czech Radio en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.title Image a firemní identita Českého rozhlasu
dc.title.alternative Image and Corporate Identity of the Czech Radio
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the corporate identity and image of Czech Radio. The thesis focuses on perception of this brand by general public. The theoretical part deals with the search of specialized sources, which concern especially the concepts of image and corporate identity. The practical part focuses on the characteristics of Czech Radio and its corporate identity. Subsequently the thesis analyzes perception of this brand by the public through a quantitative survey. The practical part includes also the SWOT analysis of surveyed brand. The conclusion is dedicated to discovered facts and suggestions for improvement.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50530
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
andělová_2018_dp.pdf 3.754Mb PDF View/Open None
andělová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
andělová_2018_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account