Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Kalinová, Zuzana
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42594
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na marketing a propagaci hudebního festivalu Horečky fest. Teoretická část definuje základní dělení hudebních festivalů, publika a cílové skupiny. Podrobněji se potom věnuje marketingovému mixu hudebních festivalů a způsobům možné finanční podpory. Praktická část popisuje současný stav, historii a marketingový mix festivalu Ho-rečky fest. Dále analyzuje výsledky kvantitativního výzkumu, který proběhl formou dotaz-níkového šetření u zaměstnanců dvou generálních partnerů festivalu. Zaměřil se na zjištění úrovně vnímání hudebního festivalu Horečky fest, využívání distribučních kanálů v souvis-losti s propagací festivalu přímo ve firmě a oblasti poskytovaných benefitů v rámci part-nerství.
dc.format 69 s. (92 702 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject kultura cs
dc.subject hudba cs
dc.subject festival cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject partnerství cs
dc.subject benefit cs
dc.subject marke-tingový výzkum cs
dc.subject Horečky fest cs
dc.subject marketing en
dc.subject culture en
dc.subject music en
dc.subject festival en
dc.subject communication en
dc.subject partnership en
dc.subject benefit en
dc.subject mar-keting research en
dc.subject Horečky fest en
dc.title Marketing a propagace hudebního festivalu Horečky fest
dc.title.alternative Marketing and Promotion of the Music Festival Horečky Fest
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on marketing and promotion of the Horečky fest music festival. The theoretical part defines the basic division of music festivals, audience and target groups. Then it deals in more detail with the marketing mix of music festivals and possible ways of financial support. The practical part describes the current state, history and marketing mix of the Horečky fest music festival. It also analyzes the results of quantitative research which was performed in the form of a questionnaire survey among employees of the two general partners of the festival. It focused on finding out the level of perception of the Ho-rečky Fest music festival, the use of distribution channels in connection with the promotion of the festival in the company and the benefits provided within the partnership.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50541
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
kalinová_2018_dp.pdf 5.193Mb PDF View/Open None
kalinová_2018_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
kalinová_2018_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account