Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod

Show full item record

No preview available
Title: Projekt realizace kamenné prodejny pro firmu provozující elektronický obchod
Author: Wallková, Kateřina
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Teoretická část diplomové práce je věnována problematice marketingového plánování, dále průzkumu trhu, konkurentů, zákazníků, produktů a dodavatelů. Dále jsou zde specifikovány rozdíly spojené s marketingem obchodu a služeb. Praktická část je zaměřena na přesnou identifikaci síly a slabosti firmy E-MINCE s.r.o. na straně jedné a jejich příležitosti a ohrožení na straně druhé. Marketingový plán je orientován již na konkrétní cíl, a tím je provozování kamenné maloobchodní prodejny. V závěru dochází k hodnocení záměru, zejména jeho efektivnosti a vznik možných rizik projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4260
Date: 2007-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2017
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 6387


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
wallková_2007_dp.pdfBlocked 1.246Mb PDF View/Open
wallková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
wallková_2007_op.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account