Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Pokrývková, Milena
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42603
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zjistit, na základě teoretických poznatků a osobního průzkumu, povahu spotřebitelského chování dětí ve věku 11 až 15 let, zejména jeho aktuální stav a trendy v něm. Zkoumány a posuzovány byly nákupní zvyky, motivace při nákupu a pro nákup a v neposlední řadě i satisfakce spojená s nakupováním v rámci spotřebitelského chování této cílové skupiny. Hlavní pozornost je zaměřena na to, jaké faktory ovlivňují spotřebitelské chování cílové skupiny a jaké jsou její nákupní zvyklosti v rámci rodiny. Mezi další cíle bakalářské práce patří analýza spotřebitelského chování cílové skupiny z hlediska sociologicko-společenského, tak i z hlediska ekonomického, protože z tohoto hlediska se jedná o velmi specifickou cílovou skupinu. V praktické části je zpracován marketingový výzkum, který byl vykonán za pomoci dotazníkového šetření na vzorku dětí ve věku mezi 11až 15 lety. Důležitým faktorem při vyhodnocování dotazníku i v práci samotné, bylo rozlišení skupin z hlediska rodové příslušnosti a odlišnosti v chování v závislosti na gender aspektu.
dc.format 56 s. (53 872 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject děti cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject motivace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklamní sdělení zaměřená na děti cs
dc.subject etika cs
dc.subject children en
dc.subject consumer en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject motivation en
dc.subject marketing communication en
dc.subject children's advertising message en
dc.subject ethics en
dc.title Spotřebitelské chování dětí ve věku 11 až 15 let a jeho vliv v rámci rodiny
dc.title.alternative Consumer Behavior of Children Aged 11 to 15 and their Influence within the Family
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis is to find out, on the basis of theoretical knowledge and personal research, the nature of the consumer behavior of children aged 11 to 15, especially its current state and trends. The shopping habits, buying and buying motivation and, last but not least, shopping satisfaction within the consumer behavior of this target group were examined and assessed. The main focus is on what factors affect the consumer behavior of the target group and what its purchasing habits within the family are. Another objective of the bachelor thesis is to analyze the consumer behavior of the target group in sociological and social terms, as well as in economic terms, since this is a very specific target group. In the practical part, marketing research is carried out, which was carried out by means of a questionnaire survey on a sample of children aged between 11 and 15 years. An important factor in the evaluation of the questionnaire and in the work itself was the differentiation of groups from the point of view of gender and differences in behavior depending on the gender aspect.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50553
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2018-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
pokrývková_2018_dp.pdf 1.525Mb PDF View/Open None
pokrývková_2018_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
pokrývková_2018_vp.doc 152.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account