Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza

DSpace Repository

Language: English čeština 

Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Součková, Jitka
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42607
dc.description.abstract Práce se zabývá media relations společnosti Grafton Recruitment a jejího konkurenta, spo-lečnosti Manpower. V teoretické části jsou shromážděna teoretická východiska týkající se public relations s detailem na media relations a jeho praktické využití v současnosti. Praktickou částí je mediální analýza obou společností za roky 2015, 2016 a 2017, vytvořená na základě monitoringu médií. Získané informace jsou zkoumány a na základě zjištění jsou vytvořeny závěry a doporučení pro společnost Grafton Recruitment.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject public relations cs
dc.subject media relations cs
dc.subject mediální analýza cs
dc.subject publicita cs
dc.subject Grafton Recruitment cs
dc.subject Manpower cs
dc.subject personální agentura cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject public relations en
dc.subject media relations en
dc.subject media analysis en
dc.subject publicity en
dc.subject Grafton Recruitment en
dc.subject Manpower en
dc.subject recruitment agency en
dc.subject marketing communication en
dc.title Publicita společnosti Grafton Recruitment - mediální analýza
dc.title.alternative Grafton Recruitment Publicity - Media Analysis
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kovářová Skřičková, Kristýna
dc.date.accepted 2018-05-23
dc.description.abstract-translated The topic of this thesis focuses on media relations in the Grafton Recruitment company and its competitor Manpower. The theoretical part summarizes the possible solutions or starting points for public relations strategies with emphasis on media relations and its practical use today. The practical part shows media analyses in both companies in years 2015, 2016 and 2017, put together based on the monitoring of media. Based on the analysis of collected informa-tion, conclusions were made together with suggestions for the Grafton Recruitment com-pany.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50557
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
součková_2018_dp.zip 159.8Kb Unknown View/Open None
součková_2018_op.doc 152Kb Unknown View/Open None
součková_2018_vp.doc 114.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account