Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Výskala, Michal
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:19Z
dc.date.issued 2018-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42612
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou komunikace českých herních a videoherních crowdfundingových kampaní na platfromě Kickstarter.com. V teoretické části představuje práce crowdfunding samotný, stanovuje jeho definici a popisuje modely a varianty crowdfundingu. Dále definuje základní typy marketingové komunikace v oblasti crowdfundingu. V praktické části se věnuje analýze vybraných herních kampaní, které rozebírá jak na základě sekundárních dat z portálu, tak na základě kvalitativního výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů s autory kampaní. Práce si klade za cíl stanovit nejvhodnější formy komunikace crowdfundingové kampaně a stanovit doporučení pro autory kampaní nových.
dc.format 81
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject crowdfunding cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject Kickstarter cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject produkt cs
dc.subject přispěvatel cs
dc.subject odměna cs
dc.subject crowdfunding en
dc.subject marketing communications en
dc.subject Kickstarter en
dc.subject campaing en
dc.subject product en
dc.subject backer en
dc.subject pledge en
dc.title Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
dc.title.alternative Communication of Gaming Crowdfunding Projects at Kickstarter.com
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2018-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with communication of Czech game and video game crowdfunding campaigns at Kickstarter.com. In the theoretical part, thesis describes crowdfunding itself, defines its definition and describes models and variants of crowdfunding. It also defines the basic types of marketing communications in crowdfunding. In the practical part, thesis analyzes selected game campaigns, from both secondary data view from the portal and from qualitative research in the form of semistructured interviews with the authors of the campaigns. Thesis aims to determine the most suitable forms of marketing communication of the crowdfunding campaign and to set recommendations for authors of new campaigns.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 50562
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
výskala_2018_dp.pdf 4.127Mb PDF View/Open None
výskala_2018_op.doc 157.5Kb Unknown View/Open None
výskala_2018_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account