Přístup mistra zvuku k normalizaci AV reklamy pro televizní a podcastové platformy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Přístup mistra zvuku k normalizaci AV reklamy pro televizní a podcastové platformy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hruda, Pavel
dc.contributor.author Pakr, Tomáš
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:22Z
dc.date.issued 2017-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/42662
dc.description.abstract Tato bakalářská práce popisuje přístup mistra zvuku k normalizaci zvukové stopy u audiovizuálního spotu, vysílaného v televizi nebo na podcastových platformách jako jsou YouTube, Facebook a Stream. Vysvětluje také pojem normalizace zvuku, popisuje její použití, historický vývoj a seznamuje s měrnými jednotkami používanými při úpravě zvukové stopy. Dále se bude zaobírat zvukovými normami v současnosti, měřením a úpravám hlasitosti a dalších jednotek zvukové stopy na praktických příkladech.
dc.format 39 s. (6 799 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zvuk cs
dc.subject hlasitost cs
dc.subject normalizace zvuku cs
dc.subject EBU R 128 cs
dc.subject Podcastové platformy cs
dc.subject TV cs
dc.subject reklama cs
dc.subject Sound en
dc.subject Loudness en
dc.subject Sound Normalisation en
dc.subject EBU R 128 en
dc.subject Podcast platforms en
dc.subject TV en
dc.subject Commercial en
dc.title Přístup mistra zvuku k normalizaci AV reklamy pro televizní a podcastové platformy
dc.title.alternative Theoretical part: The Sound Master's Approach to Standartize Audiovisual Commercial for TV and Podcast Platforms (MgA. Pavel Hruda) Practical part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 10 mins, Sound Design (MgA. Pavel Hruda)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Grečnár, Ján
dc.date.accepted 2018-06-04
dc.description.abstract-translated This bachelor´s Work is describing Sound Master´s approach to standartize Audiovisual Commercial broadcasted in TV or on podcast platforms as YouTube, Facebook and Stream. It also explains the notion of sound normalization, describes its use, historical development and introduces the units of measurement used for editing the soundtrack. It will also deal with current audio standards by measuring and adjusting the soundtrack volume and other units on practical examples.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Sound Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 45060
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
pakr_2018_dp.pdf 4.468Mb PDF View/Open None
pakr_2018_op.pdf 73.76Kb PDF View/Open None
pakr_2018_vp.pdf 78.81Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account