Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě

Show full item record

No preview available
Title: Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané firmě
Author: Chlapík, David
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá analýzou sociálních sítí a jejich možným využitím pro marketingové účely ve vybrané firmě. Struktura bakalářské práce je rozdělena do dvou částí a to do teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketing, Web 2.0 a sociální sítě, kde se podrobněji zabývá jejich vývojem, současnými trendy a jednotlivými nejpopulárnějšími sociálními médii. V následující praktické části jsou tyto poznatky uplatněny při analýze současného internetového marketingu na sociálních sítích vybrané firmy. V praktické části se mimo jiné nachází základní informace o vybrané firmě a následují výsledky dotazníkového šetření, které zkoumalo chování uživatelů na sociálních sítích. Na základě dotazníku jsou na závěr doporučeny návrhy na zlepšení současné situace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/42725
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: C 45939


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
chlapík_2018_dp.pdf 4.614Mb PDF View/Open None
chlapík_2018_op.docx 22.23Kb Unknown View/Open None
chlapík_2018_vp.docx 22.13Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account