Film jako médium propagace v ČR

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Film jako médium propagace v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Janíková, Jana
dc.contributor.author Kašparová, Marta
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:12:13Z
dc.date.available 2010-07-13T12:12:13Z
dc.date.issued 2005-05-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/428
dc.description.abstract Práce pojednává o problematice product placementu ve filmu s důrazem na jeho význam pro české inzerenty a možnosti uplatnění v podmínkách českého filmového průmyslu. Product placement je formou komerční prezentace, která spočívá v integrování značkových produktů do prostředí, v němž není reklamní sdělení a priori očekáváno. Teoretická část shrnuje poznatky kinematografie hollywoodu a charakterizuje české prostředí. V praktické části je provedena detailní analýza product placementu ve zvolených filmech domácí produkce a výzkum u produkčních společností formou strukturovaného dotazníku. cs
dc.format 89 s, 33 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 2865744 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject film cs
dc.subject médium cs
dc.subject product placement cs
dc.subject český film cs
dc.subject film en
dc.subject medium en
dc.subject product placement en
dc.subject czech movie en
dc.title Film jako médium propagace v ČR cs
dc.title.alternative Film as a medium of advertising in Czech republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavlů, Dušan
dc.date.accepted 2006-06-01
dc.description.abstract-translated This work deals with the issue of product placement in czech movies and concerns the possibilities of this advertising technique in czech film industry and it's value for czech advertisers. Theoretical part summarize findings and experiences of Hollywood cinematography in this area and also deals with czech background. The second practicaly oriented part of work analyse product placement appearance in czech films and interviews movie producers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2718
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kašparová_2006_dp.pdfBlocked 2.732Mb PDF View/Open
kašparová_2006_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
kašparová_2006_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account