Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingového plánu firmy P & L, spol. s r.o.
Author: Plášek, Jiří
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato práce je rozdělena na teoretickou, analytickou a projektovou část. V teoretické části hodnotím literární prameny a formuluji teoretická východiska pro zpracování marketingového plánu. V analytické části je rozebrána analýza vnitřního, do které spadá analýza zemědělského trhu, konkurence, dodavatelů a odběratelů, analýza sortimentu, a vnějšího prostředí firmy P & L, spol. s r.o. a SWOT analýza pro vyjádření silných, slabých stránek firmy, příležitostí a hrozeb. V projektové části je vypracován samotný projekt marketingového plánu. Jsou zde vypracovány akční plány včetně časového harmonogramu a rozpočtů. Na závěr jsou zhodnocena rizika tohoto projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4303
Date: 2007-08-10
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 10.08.2012
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
plášek_2007_dp.pdfBlocked 2.348Mb PDF
plášek_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
plášek_2007_op.pdf 1.056Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account