Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie

Show full item record

No preview available
Title: Mediální monitoring jako východisko pro stanovení komunikační strategie
Author: Štochl, Michal
Advisor: Navrátilová, Svatava
Abstract: Práce pojednává o funkci mediálního monitoringu ve vztahu ke stanovování komunikačních strategií. Práce se opírá o vlastnosti a funkce mediálního monitoringu a ukazuje nezbytnost mediálního monitoringu v rámci strategických příprav komunikací.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4316
Date: 2007-04-20
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 4978


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
štochl_2007_dp.pdfBlocked 8.613Mb PDF
štochl_2007_vp.doc 61.5Kb Microsoft Word View/Open
štochl_2007_op.doc 67.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account