[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně

Show full item record

No preview available
Title: [NEOBHÁJENO] Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
Author: Valášková, Eliška
Advisor: Mayer, Viktor
Abstract: Tato práce je zaměřena na strategii a komunikaci vysokých škol prostřednictvím propa-gačních videí. V teoretické části je popsán marketing vysokých škol, jeho obsah a podoba, a také formy marketingové komunikace. V další části je rozebírána komunikační strategie vysokých škol. Praktická část práce je zaměřena na konkrétní vysokou školu, její zvolenou strategii a také jsou zde uvedeny příklady propagačních videí. Tato část práce také obsahuje analýzu videí z hlediska používaných metod a konvencí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43284
Date: 2017-12-04
Availability: Bez omezení
Department: Ateliér Audiovize
Discipline: Produkce
Grade for thesis and defense: F 48507


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
valášková_2018_dp.pdf 4.375Mb PDF View/Open None
valášková_2018_op.pdf 104.6Kb PDF View/Open None
valášková_2018_vp.pdf 87.28Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account