Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho

DSpace Repository

Language: English čeština 

Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dvořáčková, Markéta
dc.contributor.author Černich, Adam
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:47Z
dc.date.issued 2017-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43319
dc.description.abstract Práce se zabývá obrazovou estetikou raných filmů Michaela Hanekeho. Obsahuje rozbor klíčových scén z filmů - Sedmý kontinent (1989), Bennyho video (1992) a okrajově se zabývá i filmem uzavírající volnou trilogii - 71 fragmentů chronologie náhody (1994). Skrze výrazové prvky kameramana se zaobírá problematikou míry sdělování informací divákovi, či skrytou formou emocí díky odtažitému stylu snímání akce, vzbuzující neklid. V závěrečné části bakalářské práce se poté nachází poohlédnutí po tvůrcích s podobným filmovým cítěním a potřebou vyhýbat se přílišné doslovnosti.
dc.format 36 s. (36 477 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Michael Haneke cs
dc.subject Sedmý kontinent cs
dc.subject Der siebente Kontinent cs
dc.subject Bennyho video cs
dc.subject Benny's video cs
dc.subject trilogie cs
dc.subject zastavený obraz cs
dc.subject filmový styl cs
dc.subject divák cs
dc.subject Michael Haneke en
dc.subject Seventh continent en
dc.subject Benny's video en
dc.subject trilogy en
dc.subject frozen image en
dc.subject film style en
dc.subject audience en
dc.title Zastavený obraz v raných filmech Michaela Hanekeho
dc.title.alternative 1. Teoretical part: Stopped picture in Michael Haneke early movies. 2. Practical part: Audiovisual work or thematic set of audiovisual works, length of at least 10 minutes, camera. (Liebenberger Július, Mgr. Art. ArtD.)
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bébarová, Jana
dc.contributor.referee Komorný, Štefan
dc.date.accepted 2018-06-05
dc.description.abstract-translated The work deals with the visual aesthetics of early films by Michael Haneke. Includes a breakdown of the key scenes of movies - Seventh Continent (1989), Benny's video (1992), and 71 Fragments of a Chronology of Chance (1994). Through the expressive elements of the cameraman, deals with the issue of communicating information to the audience, or the hidden form of emotion, thanks to the detachment of an action-sensing action that provokes restlessness. In the final part of the bacheler thesis, there is a look at other artists with similar cinematic feelings and the need to avoid excessive literality.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 48583
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2018-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
černich_2018_dp.pdf 1.835Mb PDF View/Open None
černich_2018_op.doc 92.5Kb Unknown View/Open None
černich_2018_vp.pdf 87.55Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account