Marketingová komunikace firmy Holík International

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Holík International

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace firmy Holík International
Author: Ročáková Červinková, Jana
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Tato bakalářská práce je věnována problematice marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Dále se zaměřuje na oblast strategie reklamy z pohledu psychologických účinků a na oblast podpory prodeje. Zabývá se pohledem na kreativní činnosti, komunikační strategie, na význam médií pro reklamu a výzkumem účinků. Hlavní náplní praktické části je analýza reklamy a podpory prodeje společnosti Holík International s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou vytvořeny vhodná doporučení a návrhy vedoucí ke zkvalitnění stávající situace v oblasti marketingové komu-nikace společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4346
Date: 2007-05-18
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 6745


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
ročáková červinková_2007_bp.pdf 3.197Mb PDF View/Open
ročáková červinková_2007_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
ročáková červinková_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account