Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Noga, Pavel
dc.contributor.author Benešová, Anna
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:58Z
dc.date.issued 2017-11-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43605
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřená na poměrně opomíjenou tématiku ilustrativně zpracovaných vizuálních stylů. V teoretické části jsou nejprve stručně popsány základní charakteristiky týkající se ilustrace obecně. Dále jsou uvedeny příklady současných firem či značek, které svůj vizuální styl zvolily právě ilustrovanou formou. Na závěr teoretické části práce jsou sepsány veškeré náležitosti vizuální identity obchodní značky spolu s dalšími dodatky, jako je obalový design a grafické prvky v prodejním prostředí (prodejní stánek). To vše pak slouží jako odrazový můstek pro praktickou část, ve které jsou veškeré znalosti získané při zpracovávání teoretické části zužitkovány a převedeny do praxe. Vý-sledkem práce tak bude kompletní vizuální styl reálné mladé značky, který by měl maxi-málně podpořit úspěšnost celého podnikatelského plánu.
dc.format 80
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject korporátní identita cs
dc.subject ilustrace cs
dc.subject mladá značka cs
dc.subject módní doplňky cs
dc.subject visual style en
dc.subject corporate identity en
dc.subject branding en
dc.subject illustration en
dc.subject young brand en
dc.subject accessories en
dc.title Ilustrace ve vizuálním stylu obchodní značky
dc.title.alternative Illustration in Visual Style of Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Eliška, Jiří
dc.date.accepted 2018-06-07
dc.description.abstract-translated The thesis is focused on a relatively neglected topic of illustrated corporate identity. In the theoretical part are briefly described the basic characteristics of illustration in gen-eral. Below are examples of current companies that have chosen their visual style in the illustrated form. At the end of the theoretical work, all the requirements of the visual brand identity are written together with other additional topics such as packaging design and graphic elements in the sales environment. The practical part uses all these facts in prac-tice. The result of the work will be a complete visual style of real young brands, which should maximally support the success of the whole business plan.
dc.description.department Ateliér Grafický design
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Grafický design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Graphic Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 49008
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2018-05-11


Files in this item

Files Size Format View Description
benešová_2018_dp.pdf 9.829Mb PDF View/Open None
benešová_2018_op.pdf 83.06Kb PDF View/Open None
benešová_2018_vp.pdf 64.68Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account