Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Štanzlová, Michaela
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.available 2018-07-04T15:01:59Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43620
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme. Tato práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je zpracovaná literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci a marketingu služeb. Poznatky z teoretické části slouží jako východiska pro praktickou část. Cílem praktické části je představení kavárny Café Supreme, vytvoření vybraných strategických marketingových analýz a zjištění současného stavu marketingové komunikace kavárny Café Supreme. Na základě výsledků je vypracována projektová část, která obsahuje návrhy pro zlepšení komunikace. V závěru projektové části je vytvořena časová, nákladová a riziková analýza.
dc.format 97
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject služba cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject strategické marketingové analýzy cs
dc.subject trendy v marketingové komunikaci cs
dc.subject online komunikace cs
dc.subject service en
dc.subject communication en
dc.subject marketing communication en
dc.subject strategic marketing analyzes en
dc.subject trends in marketing communication en
dc.subject online communication en
dc.title Projekt zlepšení komunikace se zákazníky nové kavárny Café Supreme
dc.title.alternative The Project to Improve Communication with Customers of the New Café Supreme
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Dobeš, Kamil
dc.date.accepted 2018-05-28
dc.description.abstract-translated The diploma thesis is focused on improve communication of the new Café Supreme with customers. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part is processed recherche of literature relating to marketing communication and marketing of services. The knowledge from the theoretical part serves as a starting point for the practical part. The aim of the practical part is to introduce the Café Supreme, to create selected strategic marketing analyzes and to determine the current state of marketing communication of Café Supreme. On the basis of the results, the project part is elaborated, which contains suggestions to improve communication. At the end of the project is carried out a time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49041
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
štanzlová_2018_dp.pdf 5.751Mb PDF View/Open None
štanzlová_2018_op.docx 23.97Kb Unknown View/Open None
štanzlová_2018_vp.docx 26.25Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account