Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikace pro zavedení dětské výrobkové řady společnosti Vitar, s.r.o.
Author: Čokavcová, Barbora
Advisor: Kramoliš, Jan
Abstract: Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její využití při zavádění nových produktů na trh, konkrétně dětských doplňků stravy společnosti VITAR, s. r. o. Cílem práce je sestavení komunikační kampaně tak, aby se nová výrobková řada dostala do povědomí zákazníků a vyvolala u nich zájem. V rámci řešení byly použity analýzy SWOT a PESTE. V oblasti průzkumu trhu je použito dotazníkové šetření a mystery shopping, díky kterým bylo zjištěno současné postavení vitamínů společnosti VITAR, s. r. o. na trhu a postavení konkurenčních vitamínů. Podle zjištěných výsledků je navržena marketingová komunikační kampaň pro vstup nových dětských vitamínů na trh. Na základě zjištěných výsledků a navrhnutého řešení je možné přizpůsobit marketingovou komunikaci tak, aby byla přiměřená a efektivní vzhledem ke konkurenci i zákazníkům.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43648
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: A 49098


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čokavcová_2018_dp.pdf 4.401Mb PDF View/Open None
čokavcová_2018_op.pdf 848.8Kb PDF View/Open None
čokavcová_2018_vp.docx 24.22Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account