Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh

Show full item record

No preview available
Title: Projekt marketingové komunikační strategie pro zavedení nového produktu vybrané společnosti na slovenský trh
Author: Pištová, Barbora
Advisor: Honzková, Iva
Abstract: Diplomová práca pojednáva o návrhu projektu marketingovej komunikačnej stratégie pre zavedenie produktu Probio kaša vybranej spoločnosti na slovenský trh. Teoretická časť vymedzuje základné pojmy z oblasti produktu a zaoberá sa jeho zavedením na nový trh s dôrazom na marketingovú komunikáciu. V analytickej časti sú prevedené situačné analýzy, zahŕňajúce PESTLE analýzu, analýzu konkurencie, GE maticu, STP analýzu a SWOT analýzu. Taktiež je rozobraný marketingový mix. Na základe analýzy je pre spoločnosť TOPNATUR s.r.o. spracovaný konkrétny návrh komunikačného mixu. Na záver je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/43654
Date: 2017-12-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
pištová_2018_dp.pdf 4.941Mb PDF View/Open None
pištová_2018_op.pdf 1.159Mb PDF View/Open None
pištová_2018_vp.pdf 608.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account