Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Haltofová, Barbora
dc.contributor.author Vašíčková, Klára
dc.date.accessioned 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.available 2018-07-04T15:02:00Z
dc.date.issued 2017-12-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43659
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh projektu na zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o. Tato práce se skládá ze dvou částí. V první části je popsána teorie korespondující s tématem diplomové práce. Druhá část obsahuje část analytickou a projektovou. V závěru druhé části jsou zhodnoceny výsledky projektu.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Mobilní fyzioterapie s.r.o. cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTEL analýza cs
dc.subject SPACE matice cs
dc.subject EFE matice cs
dc.subject IFE matice cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Mobilní fyzioterapie s.r.o. en
dc.subject situational analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTEL analysis en
dc.subject SPACE matrix en
dc.subject IFE matrix en
dc.subject EFE matrix en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Mobilní fyzioterapie s.r.o.
dc.title.alternative The Improving Marketing Communication Project for Mobilni fyzioterapie s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2018-05-29
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma is a project with the aim of marketing communication improvement for a company Mobilní fyzioterapie s.r.o. The thesis consists of two parts - analytic part and project. The knowledge of the theory is implemented in the second part of the thesis. There is an evaluation of project in the end of second part.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49115
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2018-04-17


Files in this item

Files Size Format View Description
vašíčková_2018_dp.pdf 3.593Mb PDF View/Open None
vašíčková_2018_op.docx 29.94Kb Unknown View/Open None
vašíčková_2018_vp.pdf 306.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account