Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Grečnár, Ján
dc.contributor.author Hábová, Kateřina
dc.date.accessioned 2018-12-17T21:41:34Z
dc.date.available 2018-12-17T21:41:34Z
dc.date.issued 2015-07-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.isbn 978-80-7454-811-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43770
dc.description.abstract Téma disertační práce bylo zvoleno v souladu se záměrem Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně zřídit tzv. Kreativní centrum, které by mělo sloužit jako zázemí pro začínající firmy a podnikatele věnující se oblasti designu, audiovizuální tvorbě či reklamě a marketingu. Práce řeší KC jako podnikatelský inkubátor a zaměřuje se na jeho marketingovou komunikaci. Cílem práce je navržení komunikační strategie KC tak, aby bylo dosaženo jeho úspěšnosti ? aby byl o jeho služby dostatečný zájem a aby byly z komunikačního hlediska uspokojeny všechny cílové skupiny a jejich členové se tak stali spokojenými a loajálními ?zákazníky?. Disertační práce začíná teoretickou částí věnující se oblasti podnikání, kreativity a marketingové komunikace. Teoretická východiska jsou použita jak v kapitole věnované metodice, tak v praktické části práce. Ta je koncipována jako marketingový výzkum skládající se z několika metodologických součástí, jako je průzkum trhu, analýza komunikace podnikatelských inkubátorů nebo analýza cílových skupin; hlavní částí výzkumu jsou hloubkové rozhovory s představiteli úspěšných evropských univerzitních podnikatelských inkubátorů doplněné o pozorování. V poslední, projektové části je navržena komunikační strategie potenciálního KC.
dc.format.extent 221
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Bez omezení cs
dc.subject kreativní centrum cs
dc.subject podnikatelský inkubátor cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject start-up cs
dc.subject podpora podnikání cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject creative centre en
dc.subject business incubator en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject start-up en
dc.subject business support en
dc.subject communication strategy en
dc.subject marketing communications en
dc.title Komunikační strategie Kreativního centra Fakulty multimediálních komunikací UTB ve Zlíně cs
dc.title.alternative Communication Strategy of the Creative Centre of Faculty of Multimedia Communications at TBU in Zlin en
dc.type disertační práce cs
dc.date.accepted 2018-12-03
dc.description.abstract-translated The topic of the dissertation thesis has been chosen because of the goal of the Faculty of multimedia communications of Tomas Bata Universty in Zlin to establish so called Creative centre aimed at business support for start-ups and freelancers from the field of design, audiovisual arts or advertising and marketing. Thesis deals with the CC as a business incubator and focuses on its marketing communications. The aim of the thesis is to design a communication strategy that would lead to the success of the CC ? so that there would be sufficient demand for its services and that the needs of the target groups would be met, thus turning them into satisfied and loyal ?customers?. The dissertation starts with theoretical part dealing with the theme of entrepreneurship, creativity and marketing communication. The foundations are used in the methodology and also in experimental part, framed as a marketing research consisting of several methodology parts: the market survey, business incubators communication analysis or target group analysis; the main part contains in-depth interviews with the management of successful European university business incubators completed with observation. In the last, creative part the communication strategy for KC is outlined.
dc.description.department Ateliér Audiovize cs
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Ph.D.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 50854
dc.date.submitted 2018-10-03


Files in this item

Files Size Format View Description
hábová_2018_teze.pdf 2.491Mb PDF View/Open
hábová_2018_dp.pdf 2.614Mb PDF View/Open None
hábová_2018_vp.pdf 402.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account