Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939

Show simple item record

dc.contributor.advisor Culík Končitíková, Gabriela
dc.contributor.author Ratkovský, Denis
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:17Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:17Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/43827
dc.description.abstract Predmetom tejto bakalárskej práce je analyzovanie starostlivosti o zákazníka, ktoré sa vyu-žívalo v spoločnosti Baťa do roku 1939 a následná komparácia s vybranou, aktuálne pôso-biacou sieťou lekární. Teoretická časť sa zameriava na vymedzenie pojmov ako marketing, marketingový mix, ďalej starostlivosť o zákazníka a definovanie povolania predavača. Prak-tická časť práce sa zaoberá charakteristikou firiem a spôsobmi starostlivosti o ich zákazníka. Zároveň obsahuje spracované údaje a štatistiky. Záver práce pozostáva z vyhodnotenie ana-lýzy, na základe ktorej sú uvedené odporúčania pre sieť lekární.
dc.format 59
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject starostlivosť cs
dc.subject zákazníci cs
dc.subject predavač cs
dc.subject Baťa cs
dc.subject marketing en
dc.subject customer care en
dc.subject customers en
dc.subject salesman en
dc.subject Bata en
dc.title Analýza vytváření a udržení vztahů se zákazníkem ve vybrané firmě a jejich rozvoj na základě zásad systému řízení Baťa do roku 1939
dc.title.alternative Analysis of Creating and Maintaining Customer Relationships in a Selected Company and their Development Based on the Principles of Bata's Management System until the Year 1939
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2019-06-03
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is the analysis of customer care, which was used in the company Baťa until 1939 and the subsequent comparison with the selected, currently oper-ating network of pharmacies. The theoretical part focuses on the definition of terms such as marketing, marketing mix, customer care and defining the profession of salesman. The practical part of the thesis deals with the characteristics of companies and their customer care. It also contains processed data and statistics. The conclusion of the thesis consists of an analysis based on which recommendations for the pharmacy network are given.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 49927
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
ratkovský_2019_dp.pdf 2.353Mb PDF View/Open None
ratkovský_2019_op.docx 27.13Kb Unknown View/Open None
ratkovský_2019_vp.docx 22.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account