Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Analýza konkurenčního prostředí se zaměřením na produkt Heineken společnosti STAROBRNO, a.s.
Author: Skopový, Michal
Advisor: Slavík, Pavel
Abstract: Tato práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí pivovarnické společnosti STAROBRNO a.s. a zaměřuje se na srovnání produktu společnosti a jeho nejvýznamnějších konkurentů na trhu. Popisuje oborové prostředí, a to vyjednávací síly kupujících, dodavatelů, substitutů, konkurentů a potenciálních konkurentů. Pozornost je také věnována silným a slabým stránkám společnosti STAROBRO, a.s. Z analýzy SWOT vyplývají strategie, kterým by měla společnost věnovat dále pozornost.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4387
Date: 2006-12-08
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: D 4733


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
skopový_2007_bp.pdfBlocked 370.6Kb PDF
skopový_2007_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
skopový_2007_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account