Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Nedbalová, Eva
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:09:51Z
dc.date.available 2010-07-15T18:09:51Z
dc.date.issued 2007-05-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4391
dc.description.abstract Prostředí nakladatelských domů v České republice, analýza teorie komunikace a organizace nakladatelských domů. Prostředky propagace knihy. Historie a současnost nakladatelského domu Fragment, jeho komunikační aktivity, jejich rozsah a význam. Výzkum zaměřený na literaturu pro děti a mládež. Knihkupectví, jako komunikát, zákaznické vnímání knih a účinnost jednotlivých propagačních prostředků. Návrhy dalších možných komunikačních aktivit pro nakladatelství Fragment. cs
dc.format 66 s., 5 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1034171 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Nakladatelský dům cs
dc.subject nakladatelství Fragment cs
dc.subject marketingové komunikace nakladatelských domů cs
dc.subject prostředky propagace knihy cs
dc.subject činnost nakladatelství Fragment cs
dc.subject marketingový výzkum propagace literatury pro děti a mládež cs
dc.subject Publishing house en
dc.subject publisher Fragment en
dc.subject marketing communication of publishing houses en
dc.subject assets of book promotion en
dc.subject activity of Fragment publisher en
dc.subject marketing research about propagation of children and yought literature en
dc.title Propagační aktivity vybraného nakladatelského domu cs
dc.title.alternative Promotion activities of selected publishing house en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Zelinský, Miroslav
dc.date.accepted 2007-06-06
dc.description.abstract-translated Backround of publishing houses in Czech republic, theoretical analyse of communication and organization of publishing houses. The tools within book promotion the history an the present day conditions of the publishing house Fragment, it's communication activities, their quantifications and bearing. The subject of my research is the literature for childrens and youths. The bookstores communicativity, the perception of the books for the customers and effect of specific advertising mediums. I conclude with possible concepts for other communication activities for the publishing house Fragment. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4824
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
nedbalová_2007_bp.pdfBlocked 1009.Kb PDF View/Open
nedbalová_2007_vp.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open
nedbalová_2007_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account