Determinanty individuálního přístupu ke střihové skladbě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Determinanty individuálního přístupu ke střihové skladbě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Nemeškal, Libor
dc.contributor.author Erla, Josef
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:33Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44175
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o rozdílnosti přístupů ke střihu totoţného zdrojového materiálu a individualismu pozice filmového střihače. V teoretické části je představen střihač jako plnohodnotný člen filmového štábu, vznik této profese je zasazen do historického kontextu. Následně jsou definována hlavní kritéria střihové skladby, která slouţí jako výchozí bod pro analytickou část. V analytické části jsou podstoupeny čtyři typově rozdílné zdrojové materiály celkem 18 střihačům, jejichţ úkolem je vytvoření vlastní verze díla. Výstupy jsou analyzovány jak kvalitativní, tak kvantitativní metodou.
dc.format 60
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Střihová skladba cs
dc.subject Střihač cs
dc.subject Filmový štáb cs
dc.subject Individualita cs
dc.subject Determinanty střihu cs
dc.subject Film Editing en
dc.subject Editor en
dc.subject Film crew en
dc.subject Individuality en
dc.subject Determinants of editing en
dc.title Determinanty individuálního přístupu ke střihové skladbě
dc.title.alternative 1. Theoretical Part: Determinants of Film Editor's Individuality{</b> 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at Least 20 Mins, Editing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Peml, Jan
dc.contributor.referee Polenský, Tomáš
dc.date.accepted 2019-06-06
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the approach differences when editing the same source video and film editor's individuality in general. Theoretic part of this thesis presents film editor as a film crew member just as it presents historical context of this profession. Definition of editing main rules are next as it is crucial for analytic part. Analytic part contains four different source video-footages, which are edited by 18 editors. They were supposed edit their very own versions. These versions are analysed using qualitative and quantitative methods.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Střihová skladba cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Editing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name MgA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 51189
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-07


Files in this item

Files Size Format View Description
erla_2019_dp.zip 5.678Mb application/zip View/Open None
erla_2019_op.doc 102Kb Unknown View/Open None
erla_2019_vp.pdf 111.2Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account