Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Zvarková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-15T18:27:30Z
dc.date.available 2010-07-15T18:27:30Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4423
dc.description.abstract Konkurence na náročných trzích velmi často způsobuje, že firma, která byla v minulosti úspěšná, musí po určité době své těžce vydobyté místo na trhu postoupit firmě jiné, úspěšnější. Bylo tomu tak dříve, je tomu tak i dnes a s největší pravděpodobností tomu tak bude i v budoucnu. Z toho vyplývá, že vlastní řízení konkurenčního boje je pro vrcholový management dané firmy velmi složitou, náročnou i značně rizikovou činností vyžadující vysokou úroveň znalostí, značné zkušenosti a v mnohých případech, jak naznačuje praxe, i notnou dávku onoho "příslovečného štěstí". cs
dc.format 84 s., 9 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 955290 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurencia cs
dc.subject konkurenčná schopnosť cs
dc.subject cestovný ruch cs
dc.subject hotel cs
dc.subject služba cs
dc.subject competition en
dc.subject competitive strength en
dc.subject tourist traffic en
dc.subject hotel en
dc.subject services en
dc.title Projekt zvýšení konkurenční schopnosti hotelu Jantár cs
dc.title.alternative Project of increased competitive strength of hotel Jantar en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Maďar, Ladislav
dc.date.accepted 2007-06-08
dc.description.abstract-translated Because of the challanging competition on marketplaces it moustly happend, that a business company witch was in the past sucesfull has to concide after a period of time her hardcaptured marketposition to another more powerfull business company. It happend in the past, nowdays too and most likely we see the same in the future. It means, that the own leadership of a competitioncontest is for the operationsmanager given company very tricky, difficult and partly risky activity. This awaits high level of knowlage, quite a few experiencens and as the practice show, in many cases to trust to luck. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 6317
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zvarková_2007_dp.pdf 932.9Kb PDF View/Open
zvarková_2007_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
zvarková_2007_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account