Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

DSpace Repository

Language: English čeština 

Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Liebenberger, Július
dc.contributor.advisor Štěpánek, Martin
dc.contributor.author Pokorný, Norbert
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:40Z
dc.date.issued 2018-12-03
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44333
dc.description.abstract Bakalářská práce se věnuje filmovému jazyku a počítačovým hrám, především se zaměřuje na práci kameramana a jeho roli v počítačových hrách v porovnání s filmem, v čem jsou si podobní a odlišní. Jejím cílem je prakticky analyzovat technologie v počítačových hrách převzaté z filmu. Také zobrazuje vývoj a možnou budoucnost práce kameramanů.
dc.format 34 s. (43 164 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kameraman cs
dc.subject počítačové hry cs
dc.subject technologie cs
dc.subject filmový jazyk cs
dc.subject role kameramana cs
dc.subject budoucnost filmu cs
dc.subject Director of Photography en
dc.subject video games en
dc.subject technology en
dc.subject movie language en
dc.subject role of the cinematog-rapher en
dc.subject future of the movie en
dc.title Případová studie: Uplatnění filmového jazyka a role kameramana v počítačových hrách
dc.title.alternative 1. Theorethical Part: Case Study: Movie Language and Role of the Cinematographer in Video Game Design. 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works, Lenght at Least 10 Mins., Cinematohgraphy
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Labík, Ludovít
dc.contributor.referee Liebenberger, Július
dc.date.accepted 2019-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focuses on movie language and video games, but mostly it is focused on work of cinematographer and his role in video games compared to the film, in which they are similar and different. Its aim is to analyze the technology in video games taken from movies. It also shows the development and possible future of cinematographer's work.
dc.description.department Ateliér Audiovize
dc.thesis.degree-discipline Audiovizuální tvorba - Kamera cs
dc.thesis.degree-discipline Audiovisual Arts - Film Photography en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Teorie a praxe audiovizuální tvorby cs
dc.thesis.degree-program Theory and Practice of Audiovisual Arts en
dc.identifier.stag 51396
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-06


Files in this item

Files Size Format View Description
pokorný_2019_dp.pdf 3.209Mb PDF View/Open None
pokorný_2019_op.pdf 135.2Kb PDF View/Open None
pokorný_2019_vp.pdf 130.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account