Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy

Show full item record

No preview available
Title: Projekt rozšíření produktového portfolia obchodní firmy
Author: Fafílek, Michael
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem této diplomové práce je návrh projektu rozšíření produktového portfolia obchodní firmy. Pro analýzu situace na trhu s rybářskými potřebami byla použita situační analýza 5C a SWOT analýza. Byl také proveden primární sběr dat prostřednictvím dotazníkového šet-ření potenciálních klientů na Zlínském trhu. Data byla zpracována pomocí MS Excel a bylo provedeno následné vyhodnocení deskriptivní statistikou. Podstatou analýz bylo zjištění silných a slabých stránek společnosti, jejich hrozeb a příležitostí. Na základě vyhodnocených analýz a průzkumu trhu byl vytvořen marketingový mix na inovovaný produkt. Marketingový mix byl nejvíce rozpracován v oblasti produktu a komu-nikace. V závěru byl projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Na základě zjištěných skutečností je možné úspěšně zavést inovovaný produkt na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/44784
Date: 2018-12-14
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 52140


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
fafílek_2019_dp.pdf 2.384Mb PDF View/Open None
fafílek_2019_op.docx 24.19Kb Unknown View/Open None
fafílek_2019_vp.docx 24.79Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account