Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Kazíková, Lucie
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.available 2019-07-04T09:10:59Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44789
dc.description.abstract Tématem diplomové práce je zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňského robota značky ETA a.s. na slovenském trhu. V první části práce jsou uvedeny teoretické poznatky potřebné pro analýzu prostředí podniku a vytvoření návrhu marketingové komunikace společnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost ETA a.s. Projekt zvýšení prodeje kuchyňského robotu obsahuje doporučení v marketingové oblasti pro dosažení stanovených cílů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 112 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject komunikační plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject propagation en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication plan en
dc.subject situation analysis communication mix en
dc.subject advertisement en
dc.title Projekt zvýšení prodeje vybraného typu kuchyňských robotů společnosti ETA a.s. na slovenském trhu
dc.title.alternative Project to Increase Sales of Choosen Type of Kitchen Robots of the Company ETA a.s. on the Slovak Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gášek, Dušan
dc.date.accepted 2019-05-27
dc.description.abstract-translated The topic of the diploma thesis is the increase in sales of selected food processor from ETA Ltd. The first part outlines the theoretical knowledge necessary for analysis of the company environment and creating the design for marketing communication of the company. In the practical part, there is an application of the theoretical knowledge to the company ETA Ldt. Project for increasing sales of food processor contains recommendations in the marketing environment to achieve defined objectives. The project is subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52147
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
kazíková_2019_dp.pdf 4.559Mb PDF View/Open None
kazíková_2019_op.pdf 743.7Kb PDF View/Open None
kazíková_2019_vp.docx 24.58Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account