Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce

Show full item record

No preview available
Title: Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce
Author: Hannichová, Eva
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Bakalářská práce Internet - nejrychleji rostoucí médium a jeho vztah k tradičním formám inzerce se zabývá popisem mediálního plánování, vývojem internetového a tiskového re-klamního trhu a charakteristikou základních organizací působících na těchto trzích. V praktické části autorka analyzuje konkrétní projekty organizací, uvádí formy měření internetu a tisku ve vztahu k plánování reklamních kampaní. Na příkladu crossmediálních kampaní autorka ukazuje možnosti zahrnutí internetu do klasického mediaplánu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4482
Date: 2007-05-11
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 4849


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hannichová_2007_bp.pdfBlocked 645.9Kb PDF View/Open
hannichová_2007_vp.doc 59Kb Microsoft Word View/Open
hannichová_2007_op.doc 73.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account