Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Tomancová, Lucie
dc.contributor.author Šlahař, Martin
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:00Z
dc.date.issued 2018-12-14
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/44821
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikace pro společnost Alaris Czech Republic s.r.o. Práce se opírá o teoretické výstupy, které byly zjištěny na základě studia příslušné literatury, provedenou analýzou zkoumané společnosti, analýzou jejich konkurence a SWOT analýzou, které sloužily jako podklad pro zpracování projektové části. Projektová část obsahuje několik návrhů, kdy výsledný návrh je rozpracován do úrovně projektu, čímž je umístění bioklimatické pergoly Placeo na rodinný festival Holešovská Regata. Následně je projekt podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 88
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject veletrhy cs
dc.subject výstavy cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject communications en
dc.subject marketing en
dc.subject fairs en
dc.subject exhibitions en
dc.subject competition en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve společnosti Alaris Czech Republic s.r.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Communications in Company Alaris Czech Republic s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2019-05-29
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is an elaboration of marketing communications suitable for company Alaris Czech Republic s.r.o. The thesis is based on a theoretical output which was obtained by studying relevant literature, by analysis of the company, by analysis of its competition and SWOT analysis of Alaris Czech Republic s.r.o. These data serves as a basement for project part examinantion of this paper. Project part contains several proposals. The main proposal is elaborated into the project, concretely an emplacement of bioclimatic pergola Placeo on the family festival named Holešovská Regata. The project contains also cost analysis, time analysis and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52189
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-16


Files in this item

Files Size Format View Description
šlahař_2019_dp.pdf 3.086Mb PDF View/Open None
šlahař_2019_op.docx 29.73Kb Unknown View/Open None
šlahař_2019_vp.docx 24.21Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account