Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hlivka, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-15T22:05:10Z
dc.date.available 2010-07-15T22:05:10Z
dc.date.issued 2007-04-18
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/4510
dc.description.abstract Tato diplomová práce je zaměřena na problematiku e-shopů, a to především na českém trhu. Obsahuje definici rozdílů mezi kamenným obchodem a e-shopem, definici cílové skupiny uživatelů internetu v roce 2006, hodnotící kritéria pro analýzu, principy SEO, historii e-shopů v ČR a EU a analýzu vybraných e-shopů v ČR a ve světě pomocí sémantického diferenciálu. Projektová část obsahuje vybudování e-shopu pod doménovým jménem dobrynakup.cz, jeho rozvoj a propagaci. cs
dc.format 95 cs
dc.format.extent 18843985 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject e-shop cs
dc.subject druhy e-shopů cs
dc.subject uživatelé internetu 2006 cs
dc.subject SEO cs
dc.subject historie e-shopů cs
dc.subject analýza e-shopů cs
dc.subject sémantický diferenciál cs
dc.subject dobrynakup.cz cs
dc.subject e-shop en
dc.subject various types of e-shops en
dc.subject Internet users 2006 en
dc.subject SEO en
dc.subject history of e-shops en
dc.subject e-shop analysis en
dc.subject semantic differential en
dc.subject dobrynakup.cz en
dc.title Analýza e-shopů na českém a zahraničním trhu, vypracování projektu Dobrynakup.cz cs
dc.title.alternative E-shops analysis on czech an foreigner market, developing project DobryNakup.cz (GoodBuy.cz) en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Prachař, Štěpán
dc.date.accepted 2007-05-28
dc.description.abstract-translated This thesis is aimed at the questions of e-shop operation, with particular consideration of czech market. It contains definition of difference between e-shop and regular shop, definition of target group of internetu users in 2006, evaluation criteria for the analysis, SEO principles, description of e-shop history in Czech Republic and European Union, and also analysis of selected e-shops in Czech Republic and over the world, using semantic differential. The project part of this thesis describes building of e-shop under the domain name dobrynakup.cz (goodbuy.cz), its development and promotion. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4937
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hlivka_2007_dp.pdf 17.97Mb PDF View/Open
hlivka_2007_vp.doc 55Kb Microsoft Word View/Open
hlivka_2007_op.doc 77Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account