Strategie komunikace obce Želatovice s občany

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strategie komunikace obce Želatovice s občany

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hýblová, Monika
dc.contributor.author Tihelková, Lenka
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:17Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:17Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45179
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a úrovní komunikační strategie obce jakožto komunikace s jejími občany. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část je založena na literární rešerši v oblasti marketingu ve veřejné správě. Přibližuje pojmy týkající se komunikačního mixu obce a závěr teoretické části představuje teoretická východiska marketingových analýz a marketingového výzkumu. V praktické části je analyzováno marketingové prostředí a nástroje komunikačního mixu vybrané obce. V práci je také využita SWOT analýza. Hlavním cílem práce je analýza současného stavu marketingového prostředí a úrovně komunikační strategie obce a vytvoření návrhů na zlepšení komunikace obce s jejími občany.
dc.format 63 s. (73 237 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing obce cs
dc.subject komunikační strategie obce cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject obec cs
dc.subject municipal marketing en
dc.subject communication strategy of municipality en
dc.subject marketing environment en
dc.subject communication mix en
dc.subject marketing research en
dc.subject municipality en
dc.title Strategie komunikace obce Želatovice s občany
dc.title.alternative Communication Strategy of Želatovice Municipality with Citizens
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Staňková, Pavla
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the analysis of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality as a communication with its citizens. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is based on literary research in the field of marketing in public administration. It studies concepts of communication mix of municipality and the end of the theoretical part presents theoretical basis of marketing analysis and marketing research. In the practical part is analyzed marketing environment and tools of communication mix of the selected municipality. The thesis also uses the SWOT analysis. Tha main purpose of this thesis is the analysis of the current state of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality and to create proposals to improve communication between the municipality and its citizens.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 52693
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
tihelková_2019_dp.pdf 6.190Mb PDF View/Open None
tihelková_2019_op.docx 23.39Kb Unknown View/Open None
tihelková_2019_vp.docx 22.52Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account