Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.

Show full item record

No preview available
Title: Měření spokojenosti zákazníků servisní služby společnosti Samohýl MB a.s.
Author: Kramolišová, Martina
Advisor: Starý, Petr
Abstract: Ve své bakalářské práci se nejprve zabývám teoretickou částí, v níž se zaměřuji na výzkum trhu, marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Více se věnuji metodám sběru infor-mací, hlavně metodě dotazování pomocí dotazníku. V praktické části analyzuji současnou situaci společnosti a ve výzkumné části zjišťuji po-mocí dotazníku spokojenost zákazníků servisní služby společnosti. Dotazníky vyhodnocuji a výsledky vyjadřuji v grafech. Na konec předkládám mé závěry a doporučení ke zvýšení efektivnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4524
Date: 2007-04-24
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.04.2037
Department: Vyšší odborná škola ekonomická
Discipline: Marketing
Grade for thesis and defense: C 4695


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kramolišová_2007_bp.pdfBlocked 2.860Mb PDF View/Open
kramolišová_2007_vp.doc 40Kb Microsoft Word View/Open
kramolišová_2007_op.doc 41.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account