Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Vitásková, Martina
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:26Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:26Z
dc.date.issued 2019-01-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45420
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace vybrané společnosti, která se specializuje na výrobu, nákup a prodej hutních materiálů vhodných převážně pro kovovýrobu a stavebnictví. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřené na oblast marketingové komunikace a následná tvorba teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části byla analýza současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti a následné vyhodnocení výsledků realizovaných analýz. V rámci této části byla mimo jiné využita polostandardizovaná interview s vybranými představiteli společnosti. Součástí bakalářské práce jsou také doporučení, která jsou zaměřena na zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybrané společnosti.
dc.format 72 s. (123 524)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject McKinsey 7S cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject ben-chmarking cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing Communications en
dc.subject McKinsey 7S en
dc.subject Porter's Five Forces Model en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Communication of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sehnalová, Lenka
dc.date.accepted 2019-06-05
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the current state of marketing communica-tion of the chosen company, which is specialize in the production, purchase and sale of metallurgical materials suitable mainly for metal production and construction. The aim of the theoretical part was processing literature search focused on the area of marketing com-munication and the subsequent creation of theoretical basis for processing of practical part. The aim of practical part was analysis of the current state of marketing communication of the chosen company, including assessment of the results of the analysis. In this part of the thesis were implemented among other things semi-structured interviews with selected com-pany representatives. Recommendations that are aimed at improving the current state of marketing communication of the chosen company are also a part of the thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 53050
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-05-14


Files in this item

Files Size Format View Description
vitásková_2019_dp.pdf 2.224Mb PDF View/Open None
vitásková_2019_op.docx 22.97Kb Unknown View/Open None
vitásková_2019_vp.docx 27.05Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account