Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka

Show simple item record

dc.contributor.advisor Navrátilová, Svatava
dc.contributor.author Černá, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45467
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu společnosti Havlíkova přírodní apotéka, která vyrábí čistě přírodní kosmetiku. Teoretická část vymezuje pojmy související s marketingovým mixem, zvláště pak s komunikačním mixem, a vysvětluje rozdíl mezi kosmetikou konvenční a přírodní. Praktická část se již zabývá analýzou marketingového mixu značky Havlíkova přírodní apotéka za využití volně dostupných zdrojů a rozhovoru s marketingovým ředitelem společnosti. Kvalitativní výzkum ve formě polostrukturovaných rozhovorů doplnil praktickou část o konkrétní postřehy ze strany cílové skupiny. Práci uza-vírá vyhodnocení a z něj vyplývající doporučení, která mohou být firmě inspirací.
dc.format 76
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject propagace cs
dc.subject kosmetika cs
dc.subject přírodní kosmetika cs
dc.subject Havlíkova přírodní apotéka cs
dc.subject kosmetický trh cs
dc.subject Marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject promotion en
dc.subject cosmetics en
dc.subject natural cosmetics en
dc.subject Havlik's Na-tural Aphotecary en
dc.subject cosmetic market en
dc.title Marketingový mix společnosti Havlíkova přírodní apotéka
dc.title.alternative Marketing Mix of the Company Havlik's Natural Apotheke
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Nemeškalová, Markéta
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apo-thecary, which manufactures natural cosmetics. The theoretical part defines terms related to the marketing mix, especially then the communication mix, and explains the difference between conventional and natural cosmetics. The practical part deals with the analysis of the marketing mix of Havlík's Natural Apothecary using freely available sources and an interview with the company's marketing director. Qualitative research in the form of semi-structured interviews complemented the practical part with specific insights from the target group. The thesis concludes with an evaluation and the resulting recommendations, which can be an inspiration for the company.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53134
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
černá_2019_dp.pdf 3.673Mb PDF View/Open
černá_2019_dp.zip 217.7Mb application/zip View/Open None
černá_2019_op.docx 123.7Kb Unknown View/Open None
černá_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account