Kampaň Metoo na sociální síti Twitter

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kampaň Metoo na sociální síti Twitter

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Daňová, Soňa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45468
dc.description.abstract V posledních letech hrají sociální média výraznou roli při poskytování prostoru pro vyjadřování názorů k různým událostem nebo k ideologiím. Tato bakalářská práce se zabývá kampaní #Metoo, která je považována za jedno z nejvýraznějších sociálních hnutí poslední doby a dostalo se ji pozornosti celého světa, přičemž je velmi podporována především celebritami. Teoretická část práce si klade za cíl vymezit problematiku sociálních sítí a marketingu na nich. Dále specifikuje prostředí mikroblogovací služby Twitter a popisuje, jakou roli zde hraje hashtag. Cílem praktické části je přiblížit zvolenou kampaň #Metoo a analyzovat její dosah mezi českými uživateli pomocí aplikace společnosti Dataweps s.r.o.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject virální kampaň cs
dc.subject hashtag cs
dc.subject Twitter cs
dc.subject sociální kampaň cs
dc.subject metoo cs
dc.subject sexuální násilí cs
dc.subject se-xuální obtěžování cs
dc.subject analýza cs
dc.subject dosah cs
dc.subject SocialWatch cs
dc.subject social media en
dc.subject viral campaign en
dc.subject hashtag en
dc.subject Twitter en
dc.subject social campaign en
dc.subject metoo en
dc.subject sexual violence en
dc.subject sexual harassment en
dc.subject analysis en
dc.subject reach en
dc.subject SocialWatch en
dc.title Kampaň Metoo na sociální síti Twitter
dc.title.alternative Metoo Campaign on Twitter
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gartnerová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated In recent years, social media has played a crucial role in providing a space for stating opinions or advocate ideologies. This bachelor thesis deals with the #Metoo campaign, which is considered to be one of the most significant social movements in last few years and one that has received attention worldwide, being highly supported mainly by celebrities. The theoretical part of the thesis defines the issue of social media and marketing on them. It also specifies the environment of Twitter and describes the role of the hashtag. The aim of the practical part is to introduce the selected campaign #Metoo and analyze its reach among Czech users using the application of the company Dataweps s.r.o.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53135
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
daňová_2019_dp.pdf 2.530Mb PDF View/Open None
daňová_2019_op.docx 121.1Kb Unknown View/Open None
daňová_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account