Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Holub, Jiří
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:28Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45478
dc.description.abstract Tato Bakalářská práce na téma "Sociální reklama zaměřená na prevenci proti návykovým látkám u dospívající generace" je rozdělená na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány jednotlivé pojmy týkající se daného tématu a metodika prováděného výzkumu. V praktické části bude zpracován a vyhodnocen kvantitativní vý-zkum a definovány doporučení z těchto informací.
dc.format 46
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject psychologie cs
dc.subject návykové látky cs
dc.subject drogy cs
dc.subject al-kohol cs
dc.subject cigarety cs
dc.subject dospívající generace cs
dc.subject tabák cs
dc.subject Marketing en
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject psychology en
dc.subject addictive substances en
dc.subject drugs en
dc.subject alkohol en
dc.subject cigarettes en
dc.subject teen generation en
dc.subject tobacco en
dc.title Sociální reklama zaměřená na prevenci před návykovými látkami u dospívající generace
dc.title.alternative Social Advertising aimed at Prevention from addictive Substances in a Teenage Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2019-05-24
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis theme is "Social advertising focused on prevention against addictive substances in adolescent generation" is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part there will be described particular concepts related to the topic and methodology of the research. In the practical part, quantitative research and recommen-dations from aquired information will be defined and evaluated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53147
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2019-04-26


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
holub_2019_dp.zip 34.56Kb application/zip Zobrazit/otevřít None
holub_2019_op.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
holub_2019_vp.doc 167Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet