Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jurková, Soňa
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:29Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45484
dc.description.abstract První část se věnuje teoretické části, kde jsou rozebrány základní pojmy a definice, které postupně vedou k části druhé, a to části praktické. Praktická část se zaměřuje na individuální rozhovory s cílovou skupinou 25 až 45 let. Praktická část se zabývá projektem Ježíškova vnoučata, který se zabývá seniory.
dc.format 57 s. (146 595 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject senior cs
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject charitativní projekt cs
dc.subject elderly en
dc.subject non-profit marketing en
dc.subject charitable project en
dc.title Sociální marketing v období Vánoc se zaměřením na projekt Ježíškova vnoučata
dc.title.alternative Social marketing in the Christmas Season with a Focus on the Projekt of Ježíškova vnoučata
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gamalová, Kamila
dc.date.accepted 2019-05-20
dc.description.abstract-translated First part pays attention to theoratical part where there are basic terms and definitions that leads to second part, the practical part. The practical part pays attention to individual talks with target audience 25 to 45 years old. The practical part pays attention to projekt Ježíškova vnoučata. This project occupies with elderly.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53154
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2019-04-25


Files in this item

Files Size Format View Description
jurková_2019_dp.pdf 1.797Mb PDF View/Open None
jurková_2019_op.pdf 504.9Kb PDF View/Open None
jurková_2019_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account