Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace mobilní aplikace "jídlov"
Author: Káňa, Matěj
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Předmětem této bakalářské práce je zkoumání možností marketingové komunikace pro nově vznikající mobilní aplikaci jídlov, která řeší problematiku plýtvání potravin. Cílem práce je analyzovat komunikační prostředky za pomocí zvoleného výzkumu. Teoretická část práce představuje základní pojmy vztahující se k tomuto tématu. V praktické části je analyzována samotná mobilní aplikace, přičemž jsou provedeny strategické analýzy SWOT a PEST. Dále je zde, na vzorku respondentů, aplikován kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Závěr práce obsahuje zodpovězení výzkumných otázek a následná doporučení do praxe.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45485
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53155


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
káňa_2019_dp.pdf 1.909Mb PDF View/Open None
káňa_2019_op.docx 124.1Kb Unknown View/Open None
káňa_2019_vp.pdf 318.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account