Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika

Show full item record

No preview available
Title: Projekt optimalizace prvků marketingového mixu firmy František Šopík - Kancelářská technika
Author: Procházková, Jana
Advisor: Ladová, Janka
Abstract: Diplomová práce se zabývá analýzou jednotlivých prvků marketingového mixu v obchodní firmě, stanovením strategických cílů a návrhem optimalizace jednotlivých prvků včetně zpracování projektu na vybudování elektronického obchodu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4553
Date: 2007-05-04
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
procházková_2007_dp.pdfBlocked 939.9Kb PDF
procházková_2007_vp.doc 47Kb Microsoft Word View/Open
procházková_2007_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account