Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino

Show full item record

No preview available
Title: Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Author: Podolová, Lucie
Advisor: Banyar, Milan
Abstract: Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v marketingově-komunikačním mixu firem, jež jsou doplněny o definice zásadních pojmů, základy měření efektivity blogu a stručné před-stavení současných trendů v blogování. Praktická část je pojata jako případová studie blogu Notino tvořená třemi komplementárními rovinami - analýzou dat pomocí nástroje Google Analytics, průzkumem konkurenčních blogů a dotazníkovým šetřením realizovaným mezi zástupci cílové skupiny, která byla doplněna o dva rozhovory se správkyněmi blogu Notino. Závěr práce tvoří syntéza zjištěných poznatků prezentovaná formou SWOT analýzy, na jejímž základě byla vytvořena doporučení naplňující cíl práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45562
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53270


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
podolová_2019_dp.pdf 3.821Mb PDF View/Open None
podolová_2019_op.zip 45.66Kb application/zip View/Open None
podolová_2019_vp.doc 156.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account