Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem

Show full item record

No preview available
Title: Brief jako řešení problému komunikace mezi klientem a designerem
Author: Révayová, Tereza
Advisor: Šviráková, Eva
Abstract: Bakalářská práce se věnuje procesu zadávání kreativního projektu, co mu předchází a také, co po něm následuje. Identifikováním problémů, které v procesu zadávání existují, pomůže práce odhalit kritické momenty a předejít jim tak. V teoretické části jsou vymezeny pojmy pro pochopení pozice briefu a jeho náležitostí. Praktická část se zabývá konkrétními odlišnostmi v zadávání pro různá odvětví designu. Cílem práce je zlepšit komunikaci na úrovni klienta a designera ve fázi zadávání kreativního projektu. Cíle bude dosaženo vytvořením sady doporučení, tak aby byla pružná a přenositelná pro více oborů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45565
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53273


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
révayová_2019_dp.zip 85.62Mb application/zip View/Open None
révayová_2019_op.doc 150.5Kb Unknown View/Open None
révayová_2019_vp.doc 155.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account