České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

České blogy jako platforma pro marketingová sdělení

Show full item record

No preview available
Title: České blogy jako platforma pro marketingová sdělení
Author: Velcerová, Veronika
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Předmětem bakalářské práce je analýza vybraných českých blogů s cílem identifikace využitých marketingových nástrojů. Teoretická část se věnuje marketingové komunikaci a roz-boru nových trendů v marketingu, které jsou pro téma práce stěžejní. Další část charakterizuje blog, jeho členění a marketingové nástroje na blogu. Cílem práce je analyzovat vliv marketingových sdělení na čtenáře blogů jakožto konečných spotřebitelů. Výzkum byl pro-veden pomocí rozhovorů s cílovou skupinou čtenářek blogů a zaměřoval se na sledovanost blogerů, rozpoznání reklamního sdělení a zkušenosti s nákupem na základě těchto sdělení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45577
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53286


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
velcerová_2019_dp.pdf 6.027Mb PDF View/Open None
velcerová_2019_op.doc 116Kb Unknown View/Open None
velcerová_2019_vp.pdf 267.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account