Marketingová komunikace Slováckého divadla

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Slováckého divadla

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace Slováckého divadla
Author: Černý, Jaroslav
Advisor: Gartnerová, Eva
Abstract: Práce se zabývá marketingovou komunikací Slováckého divadla, a to zejména z pohledu stanovených výzkumných otázek. Po vymezení teoretického základu specifik marketingové komunikace kulturních institucí se zvláštním ohledem na problematiku divadel provede autor v praktické části výzkum prostřednictvím metody skupinových rozhovorů. Cílem práce je získat odpovědi na stanovené výzkumné otázky a připravit data pro případný další kvantitativní výzkum. Z provedeného šetření vyplývá, že intenzita marketingová komunikace Slováckého divadla je dostatečná a pozitivně vnímaná.
URI: http://hdl.handle.net/10563/45591
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 53302


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
černý_2019_dp.zip 674.6Kb application/zip View/Open None
černý_2019_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
černý_2019_vp.docx 121.0Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account