Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj

Show full item record

No preview available
Title: Marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika CZ s.r.o. a její další rozvoj
Author: Čerstvá, Kristýna
Advisor: Štarchoň, Peter
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a marketingovou komunikací ve společnosti BITO skladovací technika CZ a možností jejího dalšího rozvoje. Práce je koncipována do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část nabízí vhled do problematiky marketingové komunikace a vymezení základních pojmů, na kterých je dále postavena druhá část práce. V praktické části jsou provedeny jednotlivé analýzy - SWOT, PESTLE, Porterova analýza, kvantitativní a kvalitativní výzkum. Dále jsou v praktické části jednotlivé nástroje marketingové komunikace, vycházející z teoretické části, aplikovány do praxe na společnost BITO skladovací technika CZ s.r.o..
URI: http://hdl.handle.net/10563/45592
Date: 2019-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 53303


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
čerstvá_2019_dp.pdf 3.024Mb PDF View/Open None
čerstvá_2019_op.pdf 1.664Mb PDF View/Open None
čerstvá_2019_vp.pdf 291.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account