Morální aspekty reklam vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Morální aspekty reklam vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Hábová, Zuzana
dc.date.accessioned 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.available 2019-07-04T09:11:33Z
dc.date.issued 2019-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45598
dc.description.abstract Obsah bakalářské práce navazuje v teoretické části na rešerši literatury přímo spjaté s oblastí reklamy a marketingu, vysvětluje pojmy jako etika a morálka, a pomáhá čtenářům seznámit se s problematikou definicí. Vysvětluje, nakolik je důležité dbát na morální a etickou stranu reklamy, vnímání reklamy respondenty, jaké jsou způsoby interpretace reklamy a za jakých podmínek. Praktická část této práce obsahuje kvalitativní výzkum formou několika rozhovorů, přičemž rozhovory se týkají vnímání společnosti Home Credit a.s., její komunikace se zákazníky, komunikace pomocí reklam, sdělení sociálních a morálních apelů v reklamách a budování značky na trhu.
dc.format 84 s (120 254 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject etika cs
dc.subject morálka cs
dc.subject aspekty cs
dc.subject apely cs
dc.subject TV spot cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising en
dc.subject social advertising en
dc.subject ethics en
dc.subject morality en
dc.subject aspects en
dc.subject appeals en
dc.subject TV spot en
dc.title Morální aspekty reklam vybrané společnosti
dc.title.alternative Moral Aspects of the Ads of the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2019-05-22
dc.description.abstract-translated The thesis follows in the theoretical part to the literature connected to area of advertising and marketing, explains the terms as ethics, morality and helps the readers familiarize with the problematic of definitions. Explains, how important is to pay attention to moral and ethics side of advertising, perception of advertisement with respondents, and explains also the methods of the interpretation of the advertisement and its conditions. The practical part of the thesis contains the qualitative research and is based on interviews. The interviews bear on the perception of the company Home Credit a.s. and its communi-cation with customers, communication using advertising, the moral and social messages which contains the advertising and the brand building at the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 53310
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2019-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
hábová_2019_dp.zip 1.431Mb application/zip View/Open None
hábová_2019_op.pdf 617.4Kb PDF View/Open None
hábová_2019_vp.doc 153.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account